fredag 24 augusti 2012

Video av vår lägenhet

Idag fick jag äntligen tummen ur att filma vår lägenhet =)
Den är inte stor, en 1:a med sovloft, men jag älskar den. Är så mysig! Det är pga höjden i taket som gör att man inte tänker på att den är så liten. Plus att läget är perfekt med nära till Centralen samt Centrum. Och utsikten är fin även om man önskar man inte var på marknivå ;)

Vi kommer möblera om och fixa andra grejer i framtiden när båda har inkomst men här ser man iaf hur det ser ut :D Tyvärr glömde jag ta undan torkstället haha men tror inte man tänker på det.
Vi sover bara med tunna lakan, inga täcken, för det är så varmt. Och anledningen att man går i sidled uppför "trappan" är för annars slår du i knäna i trappsteget ovanför :P Jag har ALLTID blåmärken på knäna nu för tiden ;)
Jag älskar vårt badkar tihi :D

Nu ska jag hänga tvätt.
Enjoy! :)




P.S Jag ser nu att kvaliten inte blev lika bra när jag laddade upp till YouTube men det är mest ute på gatan man ser att det är lite pixelit.

4 kommentarer:

  1. Hujeda mig , hade slagit halvt ihjäl mig på morgonen med den stegen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jaaa man har "halkat" några gånger när man typ kommit halvvägs :P Inget skönt alls :D Jag förväntar mig att väggräcket ska följa med någon dag då jag klamrar mig fast vid det stenhårt :D

      Radera
  2. vilken snygg lgh ni har =) älskar dom stora fönstrena och det höga taket och den där fina runda takvad det nu heter den ni hade i taket. ser ut lite som barock stil =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha mm älskar stukaturen i taket =) Vi har samma sak uppe på "sovloftet". Hade inte lägenheten haft det höga taket så hade den känts väldigt liten. Trivs jättebra här

      Radera