tisdag 7 augusti 2012

Då kör vi

Igår va fan en seg dag. Jag halvt släpa mig runt i lägenheten.. Tvättade, badade, läste och satt på nätet. Och kolla en film "Charlie St. Cloud" som får 4/10.
Min älskling var jättegullig igår och körde så vi fick handla, och bara pyssla om mig. Klappa mig i håret  länge och bara myste. Jag sov gott inatt.

Precis tagit en löprunda, gjort knäböj och armhävningar. Känns bra. Men det är galet så mycket sår jag har på fötterna haha. Två myggbett som sitter precis där skosnöret ta slut samt en sönderskrapad ankel (Kubb är farligt), mitt "glas-sår" under trampdynan, samt blåmärken uppe på fötterna av kängor som stampat på en  :P Så det känns när man springer. Varje steg. Men jag kände mig starkare idag än förra veckan så nästa vecka klarar jag nog springa längre =) Ingen idé att hetsa utan ta det pö om pö. Man ser ju resultat även om det går sjukt långsamt ;)

I love PINK!
Nike Free Run+ 3 är bästa skorna.Så sköna att springa och träna i.
Nike running pants
H&M yoga tröja i tunt material
TräningsBH H&M
Rosa pannband Ullared
Armpocket Aero i10
Runnings socks PROtouch
Ser ut att bli en fin vecka. Här är det verkligen regn och stekande sol varje dag haha. Men landet är så platt så vädret bara rusar fram =) Idag var det skönt att springa för molnig sol med mycket vind.


Nu blir det lite städ och plock, och en film :) Man får passa på att se alla "tjej" filmer man så gärna vill se men ens kille inte vill se ;)

1 kommentar: