fredag 10 augusti 2012

Happy Panda!!! :)))

Happy Panda är mitt favorituttryck på engelska. Använder för allt =)
How are you? Happy Panda
You wanna sleep? Happy Panda ;)
Lite som Hakuna Matata

Vi har precis kommit hem från jävla IKEA och äntligen fick vi tag i garderoben!!! JAAA nu behöver vi inte åka dit för att handla andra möbler för nu är det klaaaaart. Så sjöng jag hela vägen hem från IKEA för Mathias för han hatar verkligen IKEA. För att det alltid är så SJUKT packat med folk :P Jag väntar med spänning på nya IKEA katalogen. Såg lite nyheter här och där och såg riktigt fint ut. FÄRGGLATT :) Vi är ju så hysteriskt kära i vitt. Här är ett roligt blogginlägg om detta som Lady Dahmer har skrivit.
Iaf så kommer jag åka fler gånger till IKEA. Vill ha en byrå också, och en spegel ovanför. Och sen ska jag köpa jättefina knoppar från Zara Home och ha på byrån istället...  Men det får bli längre fram =)
Fick köpt en växt och fin kruka också. Det är de små detaljerna som gör det.

Idag har jag fått pratat med syrran, och pappa och nu mamma =) Så himla härligt. Man blir så jäkla glad <3 Familjen är helt bäst. Jag är fylld av energi! Längtar tills någon av alla kan komma ner och hälsa på så man får visa runt och hitta på bus. Sen planerar jag en sväng hem i början av september. Ska försöka få ihop det med syrrans semester så man kan bo hos henne i Varberg och fara runt lite i Stenungsund och hälsa på <3 Älskar verkligen vackra fina Stenungsund med alla goa människor.

Saknar familj och vänner <3

Nu ska jag fortsätta vidare med andra fönstret nu när det blev bra och jag har köpt ett gardinpar till. Tack IKEA för att ni har gardiner för 90 kr :P
Imorgon blir det att montera garderoben =) ÄNTLIGEN lite ordning och reda.

In the making. Till höger är det klart och nu ska de sunkinga mossgröna gardinbitarna ner på vänster sida.
Förresten.. Jag älskar att hela Belgien är gjord för att cykla. Jäkligt sällan jag ser tjocka människor här. Dom cyklar lätt flera kilometer om dagen, till och från jobb. Man har alltid sin egen cykelbana på varsin sida av vägen så man möter inte heller andra cyklister. Och det är rödmålat när man är vi vägkorsningar och annat så biltrafikanterna vet att dom ska spana efter cyklister innan dom svänger etc. Man ser barnfamiljer som har en unge fram på cykeln och en bak. Cykelkärror och alla möjliga former och färger på cyklarna =)

Puh cyklar från mataffären med väskorna fulla av matvaror. Vid det röda så svänger jag höger för där ligger parken och vår lägenhet =)




Kram på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar