onsdag 15 augusti 2012

Endast tomten är vaken...

Happ.. Mathias ligger och sover så sött men jag kan som vanligt inte somna. Eller ja senaste nätterna har det berott på magen och lite så är det nu med men också för att är jag inte trött när jag går och lägger mig så snurrar tankarna och man kollar massa grejer på nätet på telen och så vips är kl 3. Jag måste börja gå upp tidigare för nu sover jag till mellan 9 - 10 varje dag och somnnar runt 02-03. Inte bjaaaa...

Så nu har jag smugit ner i soffan och sitter på laptopen.. börjar iaf bli trötter. Magen är så svullen att det ser ut som jag har en bulle i ugnen men nu beror det också på att jag ska gå in i Kommunistveckan ;)

Imorgon/idag är Mathias ledig för det Heliga Moder Marias dag då hon flög till himlen så röd dag och ALLT är stängt. Så kommer bli sjukt slappt hemma med att kolla film, serier, laga spagetti och köttfärssås och slappa i parken. Fint väder hela veckan och runt 30 grader. Pweh. Hoppas också vi ska få ett ryck (läs jag) så vi får tatt tag i garderoben och satt ihop den... Zzzz. Bara tanken på att stå och justera garderobsdörrar gör mig galen. Men då tänker jag på bror som fick göra det med ett helt kök och då känns det inte så jobbigt längre ;)

Nä nu ska jag göra en svandykning ner i sängen och sova.
Kram på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar