fredag 24 augusti 2012

Skuttar runt!

Kör full storstädning här =) Underbart! Musiken på högsta volym, fönstren står på vid gavel och solen strålar in. Skönt att man mår bra idag igen. Fick lön idag :o Blev förvånad för inget jag hade räknat med. Alltså ingen full lön utan det sista på min semester så runt 4000 kr =) Blev att jag äntligen beställde lite nya träningskläder. Eller ja ett linne och en tröja. Jag följer en tjej som kallar sig "Strong Lola" som är hur cool som helst. Hon designar kläder med trycket "Strong is the new skinny".







Denna tröjan i svart färg (grå var tyvärr slut) samt att den har ett tryck på ryggen där det står Strong Lola. Som ni ser på linnet nedan. Jag är så svag för tröjor som visar lite axel ;)













Samt det här linnet =) Nu behöver jag bara ny träningsBH samt ett till par byxor men det kommer jag köpa i en sportbutik.








Igår började vi kolla på en ny serie då vi kollat klart på de flesta samt att nya börjar mitten av september ungefär. Jag har hört mycket gott om "Suits" och redan efter 15 min var jag totalt fast. Vi såg 2 avsnitt och jag är helt lyrisk. Första gången en serie fångar mig med första avsnittet. Brukar ta en 3-4 st .
Så längtar tills ikväll när vi ska kolla igen tihi. Så fina killar och grym humor och sjukt smarta. LOVE IT! Samt kläderna oj oj.


Idag måste/vill jag träna. Vill köra varannan dag. Mina axlar ömmar fortfarande som fan så får se om jag kör ett cardio pass hemma 1 timme med "The Firm". Eller om jag sticker ut och springer, är bara att det är varmt. Jag känner att musklerna i benen börjar bli starka. Skön känsla =)

Ha en fortsatt go dag!
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar