onsdag 8 augusti 2012

Taggad!

Igår kollade jag på filmen "New Years Eve" och den var Zzz i början men sen blev den bra :) En feel good film som jag banne mig ska kolla på dagen innan Nyår för man blir taggad av nyårslöften. Ger den 7/10.



Jag är också taggad att jag äntligen tar träning på allvar och tycker det är kul. Det är också roligt att ha människor som stöttar en och puffar lite på en. Som Emma G, Maria D och Emma U :)
Igår slängde Maria upp på FB om man ville haka på Fitnessfighten och jag vet att hon har följt den här sidan ett tag och haft vänner som kört med bra resultat så jag blev taggad. Då jag bor här i kära lilla Belgien så visste jag inte om jag kunde haka på utan emailade till dem och fråga. Jag kunde inte köra FF pga vinstpiserna men jag kunde köra Kick-Start som är samma grej fast utan priserna som en morot. Det enda jag egentligen oroar mig för är maten. Vi har ingen ugn :P Samt att t.ex Kesella existerar inte här. Keso (cottage cheese) finns bara i en fet variant osv. Samt att man kommer behöva investera i vikter och matvåg och ja, pengar är en sinande vara när jag inte har jobb just nu. Så jag funderar på att avvakta till Maria har kört i September för att kolla matrecepten med henne och sen köra isf ^^ Jag borde ha studier och jobb då för har fått mitt belgiska personnummer =)
Vad säger du Emma G? Kanske kan vara något som vi kan köra efter september? Kostar 495 kr :)


Nu ska jag käka lite sen sticka iväg och springa, sen skriva in på mig på gymet, hämta ut ett paket och fixa här hemma. Kanske blir en film till :)
På fredag har jag tänkt filma här så man får se hur vår lilla lägenhet ser ut :)

Igår kollade vi på Battleship med kära Alexander Skarsgård. Den var faktiskt bättre än jag trodde då den blivit väldigt sågad och ja Rihanna var med i den :P
Den får 8/10. Väldigt välgjord och spännande. Var bara "actingen" som var lite dålig ^^



Kramar,
Tessie <3




1 kommentar:

  1. Jag ska undersöka Fitnessfighten lite närmare så återkommer jag i ärendet. 😉 Låter ju fiffigt, men det här med bilder på nätet...

    SvaraRadera