måndag 13 augusti 2012

Magkatarr

Baah Mathias fick precis besked om drömjobbet han hade sökt och kämpat för på intervju och gjort artiklar och arbeten för...  att han inte fick det för han var inte tillräckligt "outgoing".. Han är väldigt nere nu. Försöker komma på grejer att göra som kan göra han glad upp han men samtidigt har jag så jävla ont i magen att jag bara sitter. Jag har iaf konstaterat att det är magkatarr för nu har jag fått en brännande känsla i magen samt sura uppstötningar och rapar en massa :( Fyyyy.. aldrig haft sånt innan. Stackars människor som lider av detta jämt :/ När Mathias kommer hem så ska vi gå till Apoteket och kolla vad vi kan hitta.

Precis kollat på en film, "27 dresses". Den är väldigt cheesy och lite väl töntig på sina ställen men jag tycker alla spelar så bra och det är en härlig feel-good film. Jag blev glad av den. Löjligt romantisk glad <3
Den får 9/10. Om 45 min är Mathias hemma så nu ska jag göra ett ryck.

Förresten, hittat en hårsalong tror jag... Har fan googlat i dagar. Jag hatar att jag har sån hårfrisörskräck :( Inte klippt mig sen oktober förra året så håret är gött slitet i topparna kan jag säga... Dom har stängt idag och öppnar imorgon efter lunch så då ska jag ringa dem eller cykla förbi och boka tid. Hoppas jag får tid innan den 22:e bara för det är då jag ska fixa mitt belgiska ID (måste ta kort innan och ta med och man vill ju se bra ut ;) )

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar