söndag 12 augusti 2012

Söndagsmiddag med uppfriskande vin

Men det här gick ju bra... Jag har inte tränat/sprungit på 3 dar och hade stora planer på att sticka ut och springa på morgonen inna vi skulle till Mathias föräldrar på BBQ idag... Men vi vakna runt 11:30 och skulle vara där 12:30... Så jag tänkte, men det gör inget.. jag springer ikväll efter vi kommit hem men det sket sig kan jag säga nu... För jag är full! Eller ja, påverkad. Dom är ju så jäkla duktiga på att fylla på ens glas med cava, vitt vin, röd vin etc så jag har faktiskt ingen aning hur mycket jag druckit men påverkad är jag iaf ^^



Efter middagen stack vi till ett ställe jag upptäckt via karta. Dom har en sjö typ 20-30 min bort med cykel från vart vi bor :)) Lake Blaarmeersen heter stället som är en konstgjord byggd strand med vattenrutchakanor och annat kul. Det var självklart packat med folk men väldigt fint. Då vädret håller i sig imorgon så ska jag se om jag drar mig dit. Resten av veckan blir varm men molnigt

Nu blir det bara avslappning. Vi har fortfarande inte byggt ihop garderoben för igårkväll stack vi iväg på bio och såg "Total Recall" vid 22:15 som var helt ok. Jag ville ha action och fick det. Den får 7/10 för det var massa grejer man kände dom missa ^^ Collin Farell är ganska läcker att kolla på också i denna filmen.

Vi var runt hela gårdagen i centrum och tog en båttur på floderna runt Gent och lärde oss mer om dess historia. Fick också bytt ut vår router och än så länge fungerar den bra =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar