tisdag 14 augusti 2012

Jag visste det...

Kom hem från gymmet/affären glad i hågen. Åt liiiite Activia yoghurt och det känns fortfarande okej i magen.. Kollar min mail.. Fått ett email från mina hyresgäster där ordförande sagt till dem att föreningen ska ha ett möte nästa vecka ang i fall dom ska få bo kvar eller inte för tydligen har det varit för mycket fester... Jag hade ingen aning om detta. Jag har ringt och pratat med en granne nu och med ordförande så jag vet exakt vad det är som har hänt. Så jag ska ta ett ordentligt snack med dem över Skype senare så vi får rätt ut allt. För jag har verkligen inte pengar/tid att fixa fram en ny hyresgäst. Det tog ju över 3 månader med dessa med alla rekommendationer och annat som föreningen ska ha.
Får säga till dem på skarpen, jag vet att dom kommer bättra sig. Deras kompis får sluta komma dit och de får åka iväg istället och träffa dem.
Jag blir bara så ledsen och orklös. Mest är jag förbannad över att ingen sagt något till mig eller sagt till dem på skarpen. Att ge dem en varning. Men jag hoppas verkligen det blir bättre nu...

Nu ska jag dra av mig mina äckliga svettiga träningskläder och slänga mig i duschen och sen försöka mig på lite gröt. Älsklingen är hemma om en timme från jobbet. Längtar.

Jag kommer göra ett separat inlägg senare ang hur träningen och upplägget gick idag men jag tappade lusten med allt efter det här nu :/
En rolig bild som piggar upp iaf :)

Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar