måndag 13 augusti 2012

Sicken natt

Vi gick och la oss vid 23-tiden igår och efter ett tag kom en konstig magsmärta krypande. I övre delen av magen som en strålade bakåt i ryggen och neråt. Väldigt konstigt känsla, och väldigt ONT. Jag vände och vred på mig för att se om olika ställningar hjälpte. Satte mig upp mot väggen men inget hjälpte. Och där satt/halvlåg jag till 3 på natten och smärtorna börja avta. Väääldigt skumt. Nu ömmar det fortfarande där men inte samma intensiva smärta.
Gick upp när Mathias gick upp för jag kände att jag inte kunde somna om pga den molande värken. Nu ska jag för fösta gången sticka iväg till gymet och köra lite vikter. Får se hur mycket jag orkar...

Sen kör vi igenom Måldagens resultat som ser väldigt bra ut för min del (fast kunde alltid varit bättre) ;) Hur ser det ut för er?
Hör sen! Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar