tisdag 14 augusti 2012

Magen bra utan mat i den

Lyckades till slut somna igår uppallad mot väggen med massa kuddar. Vakna under natten och besökta damtoaletten. Kände att magen inte smärtade utan bara ömmade. Vaknade imorse och nu sitter jag här och magen känns ok. Lite öm men helt ok. Jag vågar inte äta för vill behålla den här känslan så länge som möjligt :/
Kl 11 har jag möte med PT "Carl Philip" .. sen efter det blir det mataffären för vi har ingenting hemma. Vi skulle åkt och mathandlat igår men Mathias var tokdepp över att han inte fick jobbet så han vill bara vara hemma och kolla på Entourage. Vi ska handla idag. Men jag kommer handla med mig naturell yoghurt och frukt. Se om jag kan hitta gröt. Om 2 veckor ska vi köpa vår ugn .. åååh vad jag längtar. Kan man äntligen utöka det man äter... Man är verkligen beroende av ugn.

Fick mitt sista paket imorse från ebay med en svart spetsklänning som jag beställt i L som jag väntat så ivrigt på. Fan vad besviken jag blev. Den var JÄTTELITEN. Ändå hade jag mätt noggrant. Detta var den sämsta hittills. Glad att det bara var 50 kr. Jag kommer köpa från ebay när det är lite löst hängande kläder för när det är tighta kläder så blir det oftast för litet i storleken. Smyckena är jag toknöjd med. Och min vita klänning =)

Nu ska jag cykla till gymet och fixa mitt träningsschema. Får se om jag kommer träna också. Känner mig lite ur gängorna. Typ som att idag är en sånhär dag.. Där saker kan gå fel. Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar