lördag 11 augusti 2012

Fina fönster!

Solen strålar från en klarblå himmel.. Man blir så himla glad av det =) Hade tänkt sticka ut och springa men det blir en PW in till centrum och tillbaks sen istället. Just nu kokar jag ägg, älskar ägg! Jag blir verkligen tokglad av frukost :) Jag ser i spegeln och på vissa byxor att jag gått ner runt magen/midjan men jag har lovat mig själv att bara väga och mäta mig en gång i månaden för annars blir man så stissig. Plus att allt tar tid. De flesta mäter sig per vecka men jag är rädd att jag ska stirra mig blind på siffrorna. Huvudsaken är att man mår bra :D


Sånna här bilder får mig alltid att le, är så coolt när mnsk lyckas =)




Vi ska in till centrum för att hämta ut ett nytt modem hos Belgacom. Vårt modem stänger av sig och startar om ca 1-2 ggr om dagen. Sjukt störande. Jag kan säga att vi är bortskämda i Sverige med bra mobiltäckning samt bra internet. Här får man bara ladda ner en viss Mbit i månaden för ett pris. Vi har fixat Unlimted men kostar ju typ 600-700 kr månaden :(

Sen ska vi bara mysa ut, äta och ikväll blir det nog bio för att se nya filmen "Total Recall" med Collin Farell. Jessica Biel är med i den också och jag gillar verkligen inte henne. Det är serien 7th heaven som har förstört det för mig :P Jaja, jag har inga förväntningar , är bara sugen på lite action.

Blev äntligen klar med fönstren igår och ååååh så fint det blev mot hur det var innan.


Här står jag och stryker gardiner. Och där hänger min nya klänning från ebay :) Så nöjd!
Torkställningen fick vara med på ett hörn ;) Fönstren blev så fina, luftiga och inramade. Haha vet inte hur jag ska beskriva det ;)

1 kommentar:

  1. Före- och efterbilder är verkligen peppande!
    Va fina gardinerna blev, det ser jättehärligt ut.

    SvaraRadera