lördag 1 september 2012

Slapp-som-fan

Aaaaaaaaa! Jag suger så mycket nu va. Har inte tränat på 1,5 vecka. Verkligen inte känt för det, utan istället ätit en massa och det får man betala för direkt. Gått upp 2 kg. Alltså det är så frustrerande det här med kroppen. Hur jag kan hata den och älska den... Beror helt och håller på dag, humör, hur ljuset faller, hur kläderna sitter.
Är inne i någon svacka nu.. Kul med integrationsprogrammet och plugga språket men samtidigt vill man ha en inkomst... Det kommer ordna sig det vet jag.
Jag har iaf varit duktig med promenader. Men som nu t.ex, jag borde sticka ut och gå/springa eller t.o.m cykla till gymmet och köra ett pass men jag gör det inte... Det positiva är att jag iaf börjar känna lite sug efter det igen så på måndag kör jag med fullt fokus igen =) 

Igår efter jobbet stack Mathias iväg till Amsterdam med sina vänner för Mervins svensexa :) Han kom hem 7:30 imorse. Jag la mig vid 2:30 men kunde inte somna om efter han kom hem så gick upp. Mathias sov till 13-tiden ungefär.

Ikväll ska vi iväg och äta middag på vår favvo restaurang för att bara ha det lite romantiskt.
Imorgon ska vi till hans föräldrar för hans mamma fyller år. Vi ska köpa en stor bukett blommor för han gör det varje gång hon fyller år. Själv tycker jag man kan köpa något mer men icke.. VI får se.. Jag sitter och funderar på att köpa något från Rituals då hon är kvinna och alla kvinnor gillar dofta-gott-grejer i badet :D

Annars så spelar jag mest mitt älskade roliga lilla spel Guild Wars 2 och kollar filmer och serier :) Och städar, diskar och lagar mat :D
Nedan är lite bilder från spelet som jag tagit när jag sprungit runt. Jag spelar ihop med några från Sverige och Nederländerna. Är så roligt, man bara skrattar :) Är det finaste och roligast spel jag någonsin spelat!

Ha en fin dag! Kram på er







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar