måndag 17 september 2012

Underbara måldag

Då var den här igen, vår kära måldag!

Springa 1-2 ggr Yes sprang 3 ggr
Gå på 1 gruppklass eller träna 1 gång på gymmet Nej inget gym
Bjuda in Mathias familj och släkt på middag till helgen Yes dom var här i söndags
Besöka Aquatopia i Antwerpen Nej vi skjuter fram det till ruskigare väder
Tvinga Mathias att teckna försäkringar ;) Yes!
Köpa köksgrejer från IKEA för att kunna laga mat i ugnen m.a.o tvinga Mathias ;) Yes!

En lärare sa en gång till mig att jag fokuserar på för mycket samtidigt. Om jag bara skulle rikta min fokus på en sak i taget så skulle det bli gjort snabbare. Han har så rätt! Därför har jag bara två mål denna vecka och min fokus framöver kommer vara kost och träning.

Springa 2-3 ggr
Träna något såsom gym, gruppklass eller The Firm här hemma.




Jag önska verkligen jag hade någon att gå till gymmet med. Ska fråga om någon i min Dutch class har gymkort på Stadium och isf kanske sätta upp att träna ihop på kvällarna. 

Jag sitter och väntar på svar ang jobbet. Har nu mailat till min agency och frågat om hon hört något. Man vill så gärna veta. Isf kommer mitt schema se ut såhär.

Måndag - gå upp 06:30 och springa 40 min. Duscha och börja jobba vid 09. Slutar vid 17 och isf fort hem till Gent och cykla i raketfart till klassen som börjar 18:10. Jag kommer nog komma lite sent. Hemma vid 22. SOoooOOOva.

Tisdag - Samma sak fast ingen klass utan mitt integrations program som ligger i andra änden av Gent så kommer bli buss dit och hem för kommer inte hinna cykla eller gå tror jag. Börjar 18:30 - 21:00.

Onsdag - samma som måndag.

Torsdag - fredag  - inget på kvällarna så då hoppas jag på gym!

Nu ska jag sticka ut och springa! Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar