fredag 7 september 2012

Då har man börjat röra på sig igen.. Sprungit 2 dagar på raken. Jag gör detta för att bygga upp suget för gymmet igen :P

Vad händer annars då? Inte mycket alls. Jag spelar GW2 ibland, städar och fixar. Äntligen lagat mat i ugnen som blev JÄTTE BRA. Kycklingklubbor med rotfrukter i ugn.
Igår hämtade jag ut mitt paket med träningskläder som jag fick betala tull på. Tröjan är lite för stor men kommer sy om den och linnet är perfekt. Älskar det! =)

Igår skulle jag duscha men fanns inget kallvatten. Dom är här idag igen så jag hoppas vi får kallvatten snart. Tydligen hade någon toalett gått sönder.
Jag hade fel ang Once Upon A Time. Den börjar nästa månad :P Så vi fortsätter kolla på Suits. Så sjukt bra.

Ikväll ska jag och Mathias gå ut och äta och sen gå på bio för att se Bourne Legacy.
Jag borde pallra mig iväg till banken och aktivera mitt belgiska bankkort och sätta in pengar på det...

Annars är vädret underbart och jag bara njuter :D



Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar