onsdag 12 september 2012

Spring i benen

Fick besked imorse att det andra jobbet jag sökte inte heller fanns längre. Blir så trött att dom inte tar bort gamla annonser då :/
Så det enda jag har nu är marknadsundersökningen så jag är inställd på att göra mitt bästa imorgon på intervjun och jobba med detta i 1 månad så jag får mitt efterlängtade jävla Belgiska ID kort.
Har kollat upp exakt vart det ligger och hur jag ska ta mig dit. Tar 50 min med tåg och sen en 15 min promenad. Helt ok. Jag hoppas verkligen att det kommer jobba andra svenskar där också som kanske bott här längre än mig och kan tipsa om grejer. 
Jag saknar verkligen vännerna och familjen hemma. Man tror det inte men det gör verkligen gott att bara få träffas, sitta ner och snacka blaj blaj i någon timme. Bara för det så ska jag ringa mamma nu och tjöta :) Ses snart!

Och tillbaks :) Mamma har verkligen en sån underbart röst, man blir varm i hjärtat.
Var ute och sprang förut vilket gjorde att man direkt mådde bättre efter alla mardrömmar. 
Jag har också gjort en grov rensning i min dator då jag tyckte den började bli lite seg. Så nu är den snabb igen. Skönt =) Nu ska jag skutta in i duschen och sen sätta igång med maten innan jag måste dra till klassen. Har verkligen ingen lust idag men det är bara för att hela dagen har försvunnit för jag sov så länge. Ska laga tacos :P Var så sugen.

Kram på er gosingar

2 kommentarer: