söndag 16 september 2012

Nöjd söndag

Kl 9:30 segade vi oss ur sängen och satte igång med städningen och fixa till oss samt fixa apéritif. Allting var perfekt när kl var 11 men ingen dök upp. Vid 11:30 ringde Mathias och fråga var alla höll hus. Visa sig att dom trodde det var 11:30 men iaf dom kom på pricken :). Mamma Ria, pappa Kurt, farfar Noël, farmor Antoniette, mormor Diana och morfar Joseph. Samt lillebror Siboud. Så ni kan gissa att vår lilla etta var knökad :D
Var jättetrevligt iaf och vi fick en blombukett. Drack champagne och cava och mumsa mat. Både Mathias, lillebror och pappa spelar gitarr så guran åkte fram. Avslappnande :) Efter några timmar åkte alla och då hade jag världens huvudvärk :/ Gick faktiskt och la mig och sov i 1,5 timme men huvudvärken är fortfarande här.

Vi diskade undan ett berg av disk och kollade på Man in Black 3 som var ok. Roligare för yngre ;) nu har vi också kollat på 1,5 säsonger av Misfits.

Just nu har jag två favorit appar som jag haft några veckor och inte tröttnat på. Det är Quizkampen samt Yatzy. Yatzy kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat då det representerar Syster yster <3 Spelade alltid när man bodde där eller hälsade på.

Och ja, Mathias behöver en hair cut badly :P

Kramar Tessie <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar