måndag 24 september 2012

Måndag = måldag

Veckan som passera har gått bra.

Springa 2-3 ggr Ja jag sprang 3 ggr
Träna något såsom gym, gruppklass eller The Firm här hemma Ja jag träna ett pass med The Firm

Jag kommer fortsätta med fokuserade mål :)

Springa 2-3 ggr /vecka
Träna The Firm 2-3 ggr/vecka
Inte äta pizza, kebab, hamburgare eller pommes denna veckan!
Fortsätta att inte äta godis (nu gömmer Mathias godiset) 

Alltså fy vad jag har ätit dåligt den här veckan. Det är ju så jäkla lätt gjort :( Bara att beställa hem, kostar inget extra och man slipper laga mat som är svintråkigt! Men nu får det vara basta! Jag måste stå emot. Alltså Mathias kan äta precis vad som helst, hur mycket som helst utan att gå upp ett gram. Blääää. Jag har iaf varit bra med godiset =)) 

Har precis storstädat! Underbart. Egentligen behövdes det inte men jag kände för det ;)
Har precis tränat ett pass med The Firm. Alltså det är så sjukt skönt. Riktigt busväder ute med massa blåst (låter som en orkan för alla träden) samt regnrusk. Så mysigt :)
Jag känner verkligen inte för att gå till klassen ikväll. Men ska gå dit för att jag vill träffa Judit. Och som sagt fortsätta lära oss klockan :D Man känner sig verkligen som i 1-2a klass ;)


1 kommentar:

  1. Kan tipsa om Paolo Robertos carbonara (finns på recept.nu) som är sjukt god och busenkel att laga! :) kram

    SvaraRadera