fredag 28 september 2012

Inget jobb ännu och det är Fredag :)


Ja så jag skulle få mer info den 27-28 september ang om jobbet men hörde inget igår och så jag mailade agencyn imorse och frågade om dom hört något. Fick svar direkt att hon ringt dem igår och mailat idag men inte fått något svar men att hon skulle höra sig så fort hon hörde något från SuAzio men jag har inte hört ett ljud så inget jobb på måndag vilket suger RÖV för nu måste jag lämna landet och sen komma tillbaka för att påbörja pappersarbetet. Men men så är det ibland =)

Mathias bror och hans kompisar är här. Är mysigt att ha folk över. Jag springer runt och servar öl och chips och känner mig som vår älskade mamma haha :D
I onsdags kände jag inte alls för att gå till klass utan jag gjorde mina läxor och plugga lite hemma sen ringde jag och sjukanmälde mig. Tränade och tog det lugnt istället. Jag SMSade Judit och sa jag var sjuk.
Fick ett SMS igår från Judit i min klass som berätta att vi kommer ha prov på Måndag. Haha fan också :P Men ja så jag kommer plugga lör-sön men kommer gå bra. Jag är ganska duktig på det här med skola av någon anledning men jag suger på annat :P
Iaf så sa hon i SMSet också att vi är ett gäng från klassen som ska träffa inne i centrum på fredag (idag) kl 20:00 och ta ett par öl. Jag svara JA så nu sitter jag här och har gjort iordning mig och dricker en Barcardi Razz drink. Ska bli riktigt kul att få komma ut och ha socialt umgänge med Judit och några fler då jag verkligen saknar det och behöver det. Mathias är grym på alla sätt men samtidigt är han ingen brud som man kan snacka skit med hur som helst haha :D Han dör ju bara jag nämner tampong ;) Nää han är cool med sånt faktiskt.

Ha en mysig helg! :D

Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar