måndag 10 september 2012

Måldag #7

Hur har det gått för oss? =)


-Träna och springa men jag sätter inga mål för detta utan blir när det blir :) Sprang 2 ggr. Inget gym. Men det kommer =)
-Fortsätta PW till skolan på tisdagar och torsdagar Yes det gör jag. Fast nu är det bara tisdagkvällar. Jag cyklar till min Nederländska klasser då det tar 5 min härifrån.
-Inte ta spårvagn eller buss någonstans utan bara cykla :) Få mer vardagsmotion. Yes det har jag gjort.
-Fixa sjukförsäkring samt sjukhusförsäkring Har kollat upp och Mathias måste teckna en så jag kan teckna mig under han
-Fokusera en massa på att hitta ett jobb, registrera mig ÖVERALLT typ :P Yes det har jag och det ringer massa om detta men det är ju alltid att man helst ska kunna Finska, Norska och Danska också....
-Köpa svarta skosnören, fixa mina extranycklar, byta batteri till bildosan så man kan blippa upp låset på bilen och köpa fint papper för skrivaren. Yes fick gjort allt detta =)

Så mål för denna veckan:
Springa 1-2 ggr
Gå på 1 gruppklass eller träna 1 gång på gymmet
Bjuda in Mathias familj och släkt på middag till helgen
Besöka Aquatopia i Antwerpen
Tvinga Mathias att teckna försäkringar ;)
Köpa köksgrejer från IKEA för att kunna laga mat i ugnen m.a.o tvinga Mathias ;)

Skrev detta för längesen och trodde jag publicera det haha. Kom hem från klassen nu och kikar runt på bloggen och ser att jag inte tryckt på knappen :P Så kan det gå.

Nu är jag hemma från skolan och ska varva ner mitt sprängfyllda huvud med lite spel och sen nana. Imorgon är jag helt ledig. Fast det är man ju ändå inte? Jag måste iväg och handla grejer så jag kan laga mat :P

Vet ni någon lätt och god rätt i ugn? 


Kramar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar