torsdag 20 september 2012

Vad händer mannen?

Alltså jag är så stel i nacke och axlar att det är här helt galet. Vill gå på massage! Mathias är iofs grym på att massera men behöver något djupmasserande som tjejen vi hade på jobbet en gång i månaden =)

Annars är allt kanon! Jag bara slappar på dagarna. Försöker hålla mig hemma så jag inte spenderar pengar även om jag verkligen känner av att jag har väldigt lite kläder här. Hade inte tackat nej till ett par jean och boots :P Det är kallare i Belgien än i Sverige nu på nätterna/morgonen men solen skiner så är alltid skönt på dagarna. Ser att i nästa vecka ska vi få över 20 grader igen. Man får väl se ;)
Dutchklasserna går bra. Jag lär mig nya saker hela tiden. Övar på att räkna och säga klockan nu. Jag har fått en ny vän i klassen som heter Judit och kommer från Spanien. Det märks att det är ekonomisk kris i Spanien och Portugal för mer än hälften av mina klasskamrater är därifrån. Resten är från Polen och sen är vi utspridda från runtom i världen. Är ganska coolt. Det enda jag önskar är att läraren luktar mindre men ja ja :P

Den här veckan har varit en riktigt tvättvecka och mer blir det. Är så otroligt skönt att vi har en gemensam städdag i veckan. Fast idag ska jag ta övervåningen så vi inte behöver tänka på det på lördag. Sen måste jag montera upp dom där jefla garderobsdörrarna men jag döööööör så tråkigt. Just att få dem att hänga rakt och stänga snyggt >< Det är det som tar emot :P

Senaste veckorna har jag ätit chips och godis typ 2-3 ggr i veckan. Brukar jag aldrig göra men det är för att Mathias är sånt godis/chips monster och när det står framme när vi kollar film så är det så lätt att man börjar mumsa också. Men nu är det slut med det. Jag bad han gömma undan godiset (för jag kan inte förbjuda han att sluta ha det hemma helt :P) samt att inte äta det när vi kollar film utan isf när han kollar på sina serier så får han mumsa en massa.

Jag drömmer på nätterna att jag redan äger en Samsung Galaxy Note II och vaknar lycklig att jag sitter och kluddar på den med en penna. HAHA. Helt sjukt. Uppdatera min iPhone igår till iOS6 och det var en hel del coola och positiva förändringar så telefonen är lite grymmare nu ;)

Ja det var väl min statusrapportering :P

Kram på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar