lördag 29 juni 2013

Fullt upp i helgen

Imorse gick vi upp tidigt och gick till banken för att ordna med kontot där vi ska sätta in vår deposition på 1,500 euro till vår hyresvärd. Sen kom Kim då han och Mathias skulle spela squash så jag åkte med dem  då de spelar squash på det gymmet jag är medlem i. Jag solade en 10 min och sen ställde jag mig på Crosstrainern i 45 min och brände 550 kalorier samtidigt som jag kollade på film på min älskade telefon. Lätt det bästa köpet jag gjort i hela mitt liv. Himla smidigt :) Man mår verkligen såååå mycket bättre efter man tränat. Helt galet.

Sen stack vi hem och duschade och åkte till Mathias föräldrar och käkade lunch och pratade om resan till Frankrike. På lördag bär det av. Jag och Mathias i vår bil och Mathias föräldrar samt lillebror och hans tjej i deras bil. Vi kommer dock åka olika tider så vi åker inte ner i samlad karavan.

Mathias kompis Stephen är på väg hit och dom ska lira Mortal Kombat (älskar det från barndomen) och jag sitter här och laddar hem e-böcker från Stenungsunds bibliotek samt laddar ner filmer och serier. Jag älskar verkligen böcker och jag läser en massa.
Det ser ut att ligga på runt 32-34 grader och strålande sol under veckan vi är i Frankrike så på måndag ska jag iväg och köpa SPF 50 för mitt ansikte, en after-sun creme samt en stor handduk. Mathias mamma har köpt en massa produkter från Nivea som vi ska använda.

Imorgon ska vi spela beachvolleyball då solen faktiskt ser ut att kika fram här i 2 dagar i Gent ;) Och sen hjälpa Ruben och hans tjej med deras renovering av deras hus.
Jag ska verkligen njuta av mitt sommarlov!

Kram på er.
Saknar mina älskade syskonbarn. Bild från senaste besöket
hemma i Sverige när vi var hos vår morfar Odd & Sonja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar