söndag 9 juni 2013

Härligt väder och Fars Dag i Belgien

Sicket underbart väder det har varit denna helgen. Idag är det Fars Dag här i Belgien så har varit hos Mathias föräldrar och grillat. Då var det kanske inte kanonväder men sprack upp och blev finare sen. Som tur var så blev det inte så jättelänge då de sen skulle iväg till farföräldrar och vi inte behövde haka på.
Så vi stack hem och jag gick ut och la mig i parken och pluggade. Halvsomna efter ett tag så gick in och nu fortsätter jag att plugga vidare. Ska också vika undan tvätt, slänga in en ny och städa toan. Samt kanske följa med och hälsa på Jeroen senare ikväll. Man får se vad man hinner.

Jag är så himla glad att jag är ledig imorgon för då ska det tokpluggas. Fick precis reda på det, önska nu att jag hade kollat upp det ändrade schemat tidigare för har varit uppstressad över det hela helgen då jag trodde jag skulle jobba extra på studentjobbet hela veckan för att täcka för Alexander.. Pweh ;)

Morgonpromenad i parken :) Älskar Buddha statyn högst upp

Rias sangria drink. Den var mycket god och stark haha. Oh dear, hur ska det gå i Frankrike? ;)

Mina nya sandaletter. Dom är ännu finare i verkligheten för de glittrar jättefint

2 kommentarer:

  1. I found your blog through a FB share! Hahaha the caption under the sangria picture made me laugh :D
    Very pretty sandals by the way :)

    xx Valérie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha yes I really think we will have a great time in France ;) :D I can't wait. I just ordered 2 bikinis from ebay for a cheap price. I hope they will fit haha.

      Radera