söndag 2 juni 2013

Nedräkning till massa roligt

Jag sov gott i alla fall på den nya ribbotten, förutom Mathias snarkande från det när han kom hem vid 02 ;) Är stel i axlar och rygg men det är nog lätt träningsvärk från allt släpande och byggande igår. Ska ställa in så det är lite mjukare vid axlarna och se hur det känns. Jag måste även handla en ny kudde men det är svårt att hitta en som man kommer tycka är bra. Mathias handlade våra kuddar innan jag flyttade hit och min är väldigt hårt. Saknar mina fluffiga hotellkuddar från hemma.

Det var underbart att vakna och se solen skina men det blåser ganska friskt som vanligt. Ska snart bege mig ut på promenad. Jag har ingen träningsvärk från squashen igår.. förra helgen gick jag som en gammal 90-årig dam haha.

Idag står det plugg på schemat för har ett muntligt prov med 80 meningar som man ska kunna utantill. Jisses. Har även ett jättestort prov på torsdag men jag kan inte göra det för jag ska iväg. Onsdag - fredag så ska jag flyga till Finland för att få lite mer utbildning vid huvudkontoret för det studentjobbet jag har nu. Väldigt snällt av dem. Dock önskar jag av hela mitt hjärta att deras HQ låg i Göteborg haha ;)

9 dagar kvar till syrrans BF, 17 dagar tills Anna kommer hit, 21 dagar tills vi ska på Rockfestival och 34 dagar kvar tills vi ska till södra Frankrike. Wieee :) Vi kommer bo ca 4 mil från staden Montpellier vid Frankrikes södra havskust.


Chateau d Eau 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar