lördag 8 juni 2013

Sandaletter och den finska skärgården

Igårkväll landade jag i Belgien efter intensiva dagar i Finland. Jag trodde nog inte det skulle bli så långa dagar och kvällar med jobb och utbildning men det blev det. Sorry att uppdatering uteblev. Så blev inget plugg och inget gym och inget bastande haha. Hann dock med en kvällskryssning i den finska skärgården och det kändes verkligen som man var hemma. Jag behövde verkligen denna resan för min själ och lite andra glada nyheter ang mamma så nu mår jag fint igen.
Igår var också min älskade mammas födelsedag. Grattis på på 56-års dagen fina goa snälla mamma.

Sitter här och pluggar på holländskan nu men jag har verkligen 0 motivation. På ett sätt så känner jag att jag inte bryr mig heller om jag misslyckas. Fast ändå är man uppstressad över det. Prov på tisdag och ska hoppa in och jobba extra för kollegan så blir inte mycket tid för plugg.

Imorse var jag iväg och spelade squash med Debbie och sen satte vi oss ute på en restaurang och åt en god lunch i solen. Det var helt fantastiskt och underbart. Sen bar det iväg hem och jag och Mathias handlade matvaror och sen hem och lasta ur allt och ta spårvagnen in till centrum. Mathias behövde nya skor och jeans och jag behövde ett par sandaletter då jag bara har typ gympaskor och stövlar. Lite väl varmt när det är runt 24 grader och strålande sol. Jag fick hittat ett par fina sandaletter som jag tänker slänga upp bild på imorgon samt att Mathias hittade skor och jeans så vi var nöjda när vi gick hem.
Imorgon är det Fars Dag här i Belgien så vi ska till päronen och grilla. Jag ska nog packa ner min bikini och holländska bok för man vet aldrig hur länge man blir där ;)

En nyttig smoothie med ingefära innan avresa
Tyckte boardingpasset var väldigt fint för Finnair
Tuffar ut i den finska skärgården. 



Hej hej med håret på sniskan ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar