måndag 3 juni 2013

Champagne och jordgubbar!

Trädgården hos Kurt & Ria 
Jisses vad jag sitter här och fryser. Precis käkat lunch efter träningen. Körde utomhusgymmet idag. Var helt ok. Det var skönt att vara där själv, kan nog bli lite jobbigare om det är fler där. Men det är verkligen helt galet hur klen jag är egentligen. Jag kan inte göra pull-ups alls. Ska fortsätta med detta och se om jag får byggt mer styrka. Man blir lite nedslagen när man märker hur svag man är. Denna kroppen ska ju förhoppningsvis bära en ett bra tag till.
Jag håller på och testar lite nya produkter från mitt studentjobb inom träning och jag har märkt att denna produkten nog inte visar pulsen helt korrekt. Ska spana närmare på detta när jag åker till Finland på onsdag.
Det ska bli fint väder i Finland hela tiden jag är där, himla gott. Samt att det är fint på lördag/söndag här igen. Men man får se ;)

Igår åkte vi till Mathias föräldrar vid 16-tiden och låg i deras solstolar och drack champagne och käka jordgubbar och honungsmelon. Var himla mysigt och gott. Solen sken betydligt mer där än inne i Gent haha. Fick lite sol i ansiktet. Vi prata om semestern i Frankrike, när vi ska börja köra på morgonen (kl 04 (!)) och vad det finns att se och göra där. Ska bli himla roligt. Grottor, paddla kajak, ligga på stranden vid Medelhavet och shoppa lite.

Nä dags och städa, tvätta och plugga. Kiropraktorn vid 15:15 och jag längtar! Och ikväll äntligen Game of Thrones och ska man se allas statusar på Facebook så verkar detta avsnittet vara väldigt bra tihi.

Utomhusgymmet. Man kan ställa in vikter
Körde "5:an" runt sjön
Sjukt störande på CC att få 24/25 jellys typ 3 ggr på raken haha. Men till sist klara jag den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar