lördag 22 juni 2013

Min systerdotter har kommit till världen!

Fina kusin Anna har varit här i några dagar och det har varit så mysigt och avslappnat. Var roligt att få babbla lungorna ur sig på svenska i det här landet haha. Folk kollade en del på en märkte jag när vi var runt i centrum ;) Undra om vi verkligen låter som tjattrande apor?

Blev inte många timmars inatt för vi la oss runt och02 och gick upp vid 06:30 då jag körde henne till flygplatsen. Var himla roligt att få köra bilen en del, har ju annars bara kört den totalt 1000 m innan. Det är verkligen sån frihet med att sitta och köra en bil.
När jag kom hem igen så dammsög jag lägenheten då vi hade visningar idag och sen stack jag hem till Jeroen för Mathias hade sovit där. Jag blir helt pirrig i kroppen när jag vet att vi snart ska flytta in i samma fina byggnad. Så himla fräscht. Vi stack iväg till Carrerfour och handlade lite och sen somnade jag på hans soffa i 15 min. Vid 14:00 mötte vi upp mäklaren och skrev under pappren för vår nya lägenhet. Vi ska hämta upp nyckeln den 5:e juli och kan börja flytta in direkt. Även om det står på kontraktet att vi officiellt bor där från och med fredagen den 26:e juli. Väldigt snällt :)
Vi gick igenom lägenheten igen och var ute på balkongen. Man la märke till mer detaljer med uttag och sånt. Som sagt, det känns himla bra.

Sen åkte vi hem och var och storhandla och efteråt käkade jag lite och gick i däck. Jag var så himla trött. Sov 2 timmar men är fortfarande jättetrött. Blir nog att spana på en film. Tror det är en massa spänning som släppt då jag hade sluttentan del 1 i torsdags som inte gick bra alls. Var det svåraste prov jag gjort. Del 2 blir på tisdag. Tal-delen, bläää.

Sen har min älskade systerdotter kommit till världen och allt har gått bra. Hon föddes på Midsommarafton, precis samma som storebror Viking. Himla coolt. Jag är så himla glad för detta. Hon är så söt att det gör ont i hjärtat. Så stolt över min syster som är en väldigt stark tjej, som älskade mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar