söndag 29 juli 2012

Wow jag har inte skrivit sen i onsdags :P Trodde jag skrev i torsdags haha. Men men så blir det när det inte händer så mycket ;)
Söker jobb, väntar på mitt belgiska personnummer och umgås en massa med mitt hjärta =)
I helgen har vi bara slappat. Lirat dataspel, kollat film och serier. Varit ute och gått. Ätit god mat.
Vid 17 idag ska vi iväg till Ruben för att han vill fota sina bästa killkompisar för att rama in och hänga i en stor fet guldram. Temat är "100 år sedan" så det blir skjorta, kostym och fluga för Mathias med ganska vattenkammat hår :P Detta är så typiskt Ruben, händer alltid grejer på ett speciellt sätt :)

Mathias fick sin födelsedagspresent tidigt även om han inte fyller år förrän 1 oktober. Så i fredags hämtade vi upp en massa nya delar tills hans dator för att uppgrader. Kalaset gick på 550 euro. Sen mecka vi hela fredagkvällen över en flaska vin och ja den fungera direkt och jättebra :) Han är tokglad. Har tjötat om detta sen i februari :P

Fick köpt ett strykjärn igår. 120 g ånga vid tryck av knapp annars runt 40 g ånga. Härligt! Var på Media Markt. Och så spanade vi på ugnar. Hittade en jättebra från Whirlpool men får avvakta lite då den kostar 300 euro. Åh vill ha jobb nu!

Förresten, vill bara tipsa om en jättebra ögonmakeupremover som jag köpt. Den är mild, doftar gott och tar bort ALL makeup, inklusive vattenfast =) Den ligger på runt 150 kr på apoteket och är en stor flaska  så värd varenda krona.

Vicky Ögonmakeupremover

Kram på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar