onsdag 25 juli 2012

Trött och varm

Sov sååådär inatt då det var tokhett och jag svettades i sängen även om man låg nästan naken.. jisses va trött jag är. Hade alarmet på 9 annars hade jag väl fortfarande sovit ;) Har precis varit ute och sprungit men idag är det varmare än varmast så jag körde bara 2 varv runt parken. Bättre att röra på sig lite än inget alls även om träningsgodzillan innuti mig skriker LÄNGRE, MER! ;) Det fläktar inte ens idag...

Åh vad jag önskade att det fanns någonstans att slänga sig i plurret, svalka av sig. Men närmast är havet, typ en timme bort med bil ;) Kollade upp vattenparker och den närmaste är Brussel, med tåg och metron tar det ca 1 timme. Så isf får jag köra en utflykt av det. Tråkigt att göra det själv iofs.
Önska bara det kunde finnas någon pool att slänga sig i, som syrran och dom har i Varberg med utomhuspoolen vid fästningen. Hade varit perfekt och räckt. Kanske ska öppna en sån anläggning här i Gent? :P

Nu blir det dusch och frukost, sen iväg innan 13 och hämta ut mitt paket. Fick ett paket till i posten idag men jisses vad tunn den klänningen va och tokskrynklig. Vi måste verkligen köpa ett strykjärn och strykbräda men allt beror på när kära Mathias orkar köra till Media Markt :P
Så nu väntar jag bara på en silverkedja från NYC till Mathias samt örhängen till mig =)



Idag kom lönen! Prisad vare detta!! :) Men det är också min sista på ett tag ><

Kramar,
Tessie som verkligen vill ha sitt belgiska personnummer NU

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar