torsdag 12 juli 2012

Havet..

Stack ut och sprang imorse. Det är verkligen helt galet hur omväxlande vädret är här :P Sol, regn, sol, regn. Och det byts på 2 minuter. Strålande sol imorse. Hade precis regnat. Jag sticker ut. Kommer 500m och himlen öppnar sig. Jisses. Men kändes väldigt bra imorse, sprang i en ny fin park som är MYCKET mindre men man springer på packad grus istället för asfalt så snällare för knän och fötter.

Jag är verkligen så satans missnöjd med min kropp just nu.. Jisses har aldrig känt sånt ogillande för min kropp. Blir helt depp av det. Har iaf kommit igång med löpningen. Nu måste jag ta tag i det jag äter. Tacka nej till pizza nu iaf :P Funderat på Viktväktarna men svårt att räkna points när maten är annorlunda här. Får se. Kanske kan lära mig flamländskan såpass bra så man kan börja med WeightWatchers här. 10-12 kg SKA bort, så är det bara. Imorgon ska jag cykla till de 2 olika gymmen och jämföra priser och få daypass.

Idag har jag varit vid havet i en stad som heter Knokke-Heist som tydligen är lite av en "snobb" stad för det bor massa rika där osv. Jisses vad mycket fina kläder och butiker det var där men kostade skjortan! Dock fick jag handlat ett par byxor och en kofta på rean på Mango för 24€ =) Gick runt hela dagen. Åt en våffla med glass och en milkshake som moster Hilda köpte till mig. Har verkligen varit jättemysigt hela dagen och jag är så glad =) Kommer bilder imorgon.

Jävla mage :( Sån smärta.

Kramar,
Tessie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar