onsdag 4 juli 2012

Nu är det kvällen


Jag höll på att fnissa ihjäl mig förut... Med bil tar det ca 20-30 min till IKEA så jag var förberedd på att bara restiden kunde bli en timma därför jag kände mig lite stressad.. Det tog 8 MINUTER till IKEA med spårvagnen HAHAHA.. Förbi stationen och över en bro så var man där :P Mathias är inte så bra med direction så jag tror att han måste köra tokfel när vi åker dit. Typ åker runt hela Gent istället ;) Naww stackarn.. Han är bra på mycket men äger inget lokalsinne. Snart hittar jag bättre än han ;)

Iaf, jag fick handlat 40 galgar, lådor att förvara underkläder i och ljusstakar samt ljus. Mer klara jag inte av att bära då det tog en 5 min att gå från IKEA till hållplatsen. Plus att det var tokvarmt :D





Jag kom hem och lagade mat och packade upp halva resväskan samt maila ang ett annat jobb.
Sen packade jag ner allt så när älsklingen kom hem gick vi ut i parken och hade en picnic i solen. Vi var ute i en timma och bara myste sen gick vi in för molnen började komma.. På den timmen, från 17 till 18 så brände jag mig som fan på armarna och i ansiktet O.o Solen tar mycket mer här har jag märkt....

Sen kollade vi på filmen "Nothing but the truth" och den var ok. Vi har firat idag att Mathias är klar med skolan :)) Hans föräldrar är nöjda och glada.

Nu regnar det, blixtrar och åskar utanför. Är mysigt. Vår lägenhet är tokvarm så ska bli skönt med lite svalare grader =)

Imorgon har jag planer på att besöka gymmen för att kolla priser samt fortsätta packa upp ^^ Men det kommer säkert ändra sig.

Natti kram! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar