fredag 13 juli 2012

Magen

Min mage har varit knäpp i ca 4-5 dagar med smärta och diarre (ursäkta att jag är så straight forward, hoppas du inte äter ;) ) men idag var det så illa att jag inte kunde lämna lägenheten för behövde vara nära en toa. Fått i mig två ägg typ.

När Mathias slutade vid 16 så stack vi och handla mat och sen till apoteket där en jättesnäll kvinna hjälpte mig så jag fick vätskeersättning och bakterietabletter för min tarmflora. Tyvärr fanns inte vätskeersättningen med smak som i Sverige så jävlar i helvete vad illa det smakar. Salt och socker samtidigt fast med saltvatten ;) Men nu hoppas jag verkligen att det blir bra för jag vill inte ligga här på soffan och läsa min GRYMMA bok längre. Så mycket att se och göra ju :)

Imorgon börjar Gent festivalen och håller på till den 23 juli =) Jag var här förra året när den var och oooooj så vackert det var :D Exalterad!

Googla på Gentse Feesten och ni får fram detta :)
Nu har Mathias gjort mat till oss så ska äta och sen kolla film i soffan och mysa. Mathias har feber och ont i halsen stackarn men på bättringsvägen. Han är så grym som jobbar och står i :) Mitt hjärta <3

Kramar,
Tessie

1 kommentar:

  1. Ett tips: Sluta äta äggen eller prova att köpa ett annat märke. Hade nämligen själv problem med magen efter 1 vecka i Stenungsund.

    Vi bodde ju hos Johns morfar som gjorde ägg varje morgon och fjärde morgonen så provade jag att hoppa över äggen, så dagen efter var jag bra ;)

    Saknar dig.. Puss och Kram <3

    SvaraRadera