tisdag 5 juni 2012

Zzz

Sitter just nu på flygplatsen och har gjort det i över en timme ... Zzzz. Om ca 30 min stänger gaten och om 60 min ska vi lyfta. Önska verkligen att jag hade tagit med min Kindel. Aldrig mer att jag reser utan den ;)

Resan hit via tåg och buss gick bra! Pweh då vet man det också :) Måste säga att Sveriges tåg och bussar är väldigt fräscha. I Belgien är det ok men ganska slitet. Tågbiljetten mellan Gent - Bryssel kostar €8.60 och bussen kostar €13 så runt 220 SEK.

Tänker en del på jobbet, det är mycket att göra nu. Funderar på att logga in imorgon då på torsdag morgon ska Nikki steriliseras kl 7:45 så kommer jobba hemifrån då. Kommer nog vara lite hispig och nervös. Gör ont i hjärtat när man tänker på att det ska skäras i henne :/

Nu är det verkligen mycket som ska klicka innan flytt om 3,5 vecka. Framför allt att renovera köket. Får jag gjort det så kan jag slappna av. Sen är det att få Nikki sålt till ett bra hem, fixa flyttlådor och börja packa, köra till soptippen, flyttstäda, söka jobb samt massa stress på jobbet med alla uppdrag samt lära upp min ersättare ^^

Nä dax att gå och ställa sig först i kön för boarding ;)

Kramar Tessie <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar