söndag 17 juni 2012

Nytt nytt

Kände att jag ville ljusa upp det här i bloggen nu när det är sommar, varmt och sol...  *ironi.


Det sket sig med köksrenoveringen innan flytt till Belgien då IKEA inte längre har mitt kök i lager utan de ska få en ny leverantör till hösten... Detta innebär att jag faktiskt är stressfri hahahaa!! Jag mår fan skitbra. Eller ja, ska berätta för de som ska flytta in imorgon att det inte blir något nytt kök eller DISKMASKIN. Jag hoppas dom tar det bra :/ Annars har jag Philip i reserv.



Nu ska jag sätta igång och städa. Och börja röja. Det kommer nog bli fler kläder och annat bös som syrran får ta över ;)

Min Mathias är verkligen så underbar och go. Ska bli SÅ UNDERBART att äntligen få bo ihop i samma land. Som jag längtar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar