söndag 3 juni 2012

Bild på vardagsrummet!

Sen förra inlägget så somna jag en stund på soffan medans mitt hjärta spela Diablo 3 med sin kompis. Typ 20 min. Sen kollade vi på "The Vow" som vi verkligen tyckte var bra. Så romantisk och söt.
Efter filmen blev Mathias jätteblödig och ännu mer romantisk än vad han redan är.. tihi sötisen =) Älskar han så mycket <3 Sen lagade vi mat och jag plockade undan runt omkring i lägenhet för att kunna ta ett fint foto =)

Längtar tills vi får köpt en platteve att ställa på den öppna spisen av marmor så vi blir av med tjockteven :P Kommer ställa massa blockljus i den öppna spisen och flytta upp tavlan en massa. Älskar att vi har mer än 4 m i takhöjd med stukatur. 


Vi har nu kollat på sista avsnittet av "Walking dead" säsong 1 och ska nu kollar på S2E1 innan vi ska sova... Är så mysigt att bara sitta i soffan och vara med varann.

Imorgon ska Mathias jobba medans jag ska göra att försök på City Council ;) Sen blir det nog lite shopping då jag behöver underkläder och gärna ett par fina skor med lagom klack. Sondera lite terräng vid stationen då jag på tisdag ska ta tåget till Bryssel och sen shuttel buss till flygplatsen. För första gången ;)

Och så ska jag besöka det grymma gymmet Stadium för att kolla priser. Men är det för dyrt så blir det nog kedjan Health City som är som Sportlife hemma.
Men saken är att på Stadium får man tillgång till 9 st squash banor och det verkar vara det enda som lockar Mathias till att börja träna med mig... Men jag vet själv när jag var i den åldern.. man ville inte träna, tyckte inte det var kul. Nu tycker jag det är jättekul! Så tänkte att om han skaffar kort som jag där för squash så kanske jag kan lura han i viktrummen med mig också :D

Här är en länk till Stadium: http://www.stadium.be/index.php?page=home-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar