tisdag 19 juni 2012

Mycket nuuuu.....

Jag har precis bäddat rent i sängen.. För sista gången på ett bra tag här i Sverige. Det är många sånna tankar nu... Köper mitt sista busskort, köper min sista köttfärs.. Lite skumt känns det :P

Imorgon ska Mascot äntligen komma hit och skriva under kontraktet! Och det är då jag ska berätta om att nytt kök och diskmaskin inte händer. Så jag städar så gott det går.. Saken är den att jag mår fan piss. Det har legat något i min kropp ett tag och gnagt... Och det blir bara värre. Känner mig febrig, snorig, ont i halsen.. fast ändå inte? Eller jo febrig. Fast jag är inte varm.. bara ljummen. Får se om det bryter ut helt i natt. Fast måste gå till jobbet oavsett då jag ska hålla en stoooor gruppintervju i Trollhättan.

Idag fick jag fryst mitt gymkort! Fick min chef att skriva ett papper åt mig att jag ska utomlands 1 år. Bindningstiden går ut i januari 2013 så kommer ringa och säga upp det i november. Ska lägga in i min kalender på mobilen så man kommer ihåg ^^ Skönt att äntligen fått det gjort. Jag kommer fortfarande kunna träna på det juli ut så jag kommer ge det till Carolina.

Jag fick också lagt ut annonsen igår på Nikki. Vill inte skriva så mycket om det för blir helt nere lipig. Man har verkligen fäst sig vid henne. Idag har vi lekt jage och busat. Hon älskar att leka jage!
En kvinna hörde av sig idag om annonsen. Jag har nu googlat hennes namn och hittade två i Sverige så jag hoppas den ena stämmer för isf bor hon i Hallerna i Stenungsund där Malin brukade bo. Och det hade varit bra för Nikki. Jag var rädd att hon typ bodde i centrala stan eller nåt. Hon har också en kolonilott och det ligger ju nedanför där isf. Den andra bor i Dalsjöfors :P Jag har mailat tillbaka och fråga vart hon bor. På ett sätt känns det bättre om hon blir kvar i Stenungsund. Då kanske jag kan hälsa på henne någon gång <3 Nog talat om det, sitter här med tårarna som rinner....

Tänker lite på Nikki när jag ser det här :D En prinsessa som är lite putt.
Är tufft på jobbet också. Mycket som ska fixas med upplärning och samtidigt sköta sina olika rekryteringar. På ett sätt ska det bli väldigt gott att lämna och börja helt nytt. Jag är inte rädd för nya miljöer utmaningar för jag vet att jag kan klara det. Dock så är Adecco ett väldigt bra företag med bra mnsk och kollegor så det är det jag är lite rädd att lämna bakom mig.. Tänk om man inte hittar det igen? Jag har många utav mina gamla kollegor som bytt jobb och säger att det inte alls är samma "goa anda" på sin nya jobb som på Adecco.. men dom tjänar mer ;)

Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga den och sen gå och lägga mig. Imorgon ska jag vara på sjukgymnastiken 7:30 och sen brumma upp till Trollhättan för gruppintervju. Nacken känns lite bättre men så gör jag övningarna flera gånger om dagen även om det kanske inte blir en gång i timmen som sjukgymnasten ville :P 

Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar