söndag 3 juni 2012

Det fortsätter dugga... Vi har precis kommit hem efter lunch/middag med Mathias föräldrar. Dom håller på och bygger ut sitt hus. Det kommer bli jättefint. Det enda jag inte förstår varför dom inte gör något åt sin trädgård på framsidan för den har jättemycket potential men ser mest ut som en död trädgård :P
Hans föräldrar är ganska tjatiga och gnälliga på Mathias ang diverse saker vilket gör att han blir irriterrad efter ett tag... Men sån är föräldrar, alltid tjat och gnat :P Jag försöker alltid förklara att han inte ska ta det personligen för de menar inget illa utan tror bara att de vet hans bästa. Bara att säga ja och sen göra något annat :D



Fick ledsna nyhter igår... En vän till mig som jag jobbat ihop med som är lyckligt förlovad och har en dotter på 2 år har blivit diagnotiserad med aggresive cancer... Killen är 29 år som mina syskon :( Det är så ledsamt hur livet tar så skarpa vändningar.
Jag hoppas verkligen av hela mitt hjärtat att det kommer gå bra och att han blir helt frisk <3

Nu ska vi kolla på kärleksfilmen "The Vow" med min favvo aktris Rachael McAdams. Vi hade tänkt gå se biofilmen "Cosmopolis" men efter att jag såg trailern så blev jag helt anti. Trots att det är med Robert Pattionson så verkar den inte alls vara min typ av film. Får bli att se i soffan någon dag ;)
Man blir så sömnig av all regnande... Zzz :)
Första gången vi kommer kolla film i vår nya soffa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar