måndag 4 juni 2012

God morgon

Älsklingens alarm satte igång 7 imorse vilket inte är så fasligt tidigt men jag sov dåligt inatt igen för att det var så varmt och Mathias snor allt täcke. När jag flyttat hit så kommer vi köra på dubbeltäcke ett tag till men blir det inget bättre så kommer jag begära separerade täcken. Jag hatar att jag är så fruktansvärt lättväckt! Men sömnen är viktig...

Hjärtat ville att jag skulle fixa hans hår. Sen försökte jag gå tillbaks och sova men självklart satte dom igång att borra. Dom renoverar en lägenhet vägg i vägg med vår byggnad...
Har ätit frukost nu, 2 stekta ägg på macka med ett stort glas mjölk. Och en burk vaniljyoghurt. Nom. Frukost är verkligen det bästa som finns :)

I lördags när vi var på IKEA så tappade jag en av paketen med stolsöverdragen på parkeringen. Plockade upp det och hivade in i baksätet. Packade in allt i kärran och sen satte jag mig i baksätet och föste undan paketen. När jag sedan skulle gå ur bilen hemma så märker jag att jag suttit på ett tuggummi :( Tydligen måste paketet ha landat på det på det parkeringen. Lyckades få bort det ur baksätet men mina nya svarta byxor är helt förstörda. Jag tog ju också bara med mig 1 par byxor.. Jag har en lång tröja som täcker rumpan så har bott i den tröjan varje gång vi går utanför dörren. Känns sjukt segt. Så ska dra på mig dom kläderna nu och besöka City Council.

Det tråkiga är att regnet vräker ned och av någon anledning tog jag bara med ballerinaskor denna gången... Tror jag var för stressad när jag packade. Men blir att ta spårvagnen in till centrum och plafsa runt där :P

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar