tisdag 5 juni 2012

Sista hemresan

Hallåj! Känner mig febrig i kroppen.. eller ja, när jag börjar känna av sjukdom så får jag så nedrans ont i mina leder, särskilt korsryggen. Detta kom igårkväll när Mathias kom hem. Vakna imorse och det känns bättre iaf så hoppas det inte bryter ut! :)

Spanat runt efter "iPhone 5" och nu verkar det äntligen ha släppts lite trovärdiga bilder :) Åh vad jag hoppas! Dom har iaf lovat att designen kommer vara annorlunda än 4/4S. Jag gillar bilderna iaf :D Större skärm, aluminibaksida och ny grill för högtalarna =)
Kan detta vara iPhone 5?

Hittade ett jobb i förra veckan på ett internationellt företag som jag blev helt lyrisk över. Tyvärr hade jag inte tid att söka då jag skulle flaxa iväg hit till Belgien men såg att det precis kommit upp så tänkte att jag söker det när jag kommer hem.. Går in och kollar nu, jobbet är borta :( Men jag tänker ladda upp mitt CV till deras sajt ändå. Men gör det när jag landar ikväll.

Nu ska jag städa upp i köket, ser förjävligt ut efter vi laga mat igår. Och sen packa. Kommer lämna min laptop här så handbagaget kommer bli lätt iaf. Ska ju promenixa från bussen och hem sen :)

Fick pratat med Mathias föräldrar ang om att komma och hämta mig i Sverige men då Mathias pappa ska byta jobb så kommer han bli av med sin firmabil som är en diesel och mammans bil är bensinare som drar 1,1 så då kommer bensinen hamna på runt 6000 kr för att komma och hämta mig. Så jag ska boka med mig en massa extraväskor istället. Ska maila Ryanair och kolla vad som blir bäst. Mathias föräldrar sa att dom kommer stå för extrakostnaderna. Dom är så snälla. Men jag kommer streta emot :P Dom har ju redan gett oss möbler för 5 papp lixom :D
I värsta fall får jag bjuda med mig någon mer som knappt får packa något utan bara ha mina väskor med sig... :P
Det jag är mest orolig för är att frakta min dator :S Är livärdd att den kommer gå sönder i resväskan även om man packar in den i 100 handdukar. Plus att den är jäkligt tung. Min älskade iMac <3

Kramar!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du inte blir sjuk och att det bara drar över lite snabbt <3

    Tråkigt att dina svärföräldrar inte kan hämta dina saker men om det är en helg du åker så åker gärna jag med :)
    Jag kan bära handbagage och dator ;)

    Skulle gärna vilja shoppa loss i ibelgien och sen se hur ni bor & komma ifrån här lite :D

    Du får gärna ringa när du kommit hem så jag vet att du överlevt.
    Älskar dig!!
    Massa Kramar ifrån Pirat-Syrran ;P

    SvaraRadera