söndag 10 mars 2013

Fitnessfighten, 33% avklarat

La i massa slingor och tunnade ut håret lite i onsdags. Blev ok men inget jag jublar över. Carro Austin hade gjort det 150 ggr bättre ;) Men för 550 kr så är jag nöjd ;)
Mathias raka av sig nästan allt sitt hår :o Passar jättebra i det. Var jag som lyckades övertala han. Så himla fint ansikte och fina ögon den killen har.

Jag lagar mat nu, spagetti och köttfärssås. Gäller att äta var 3e timma. Nu har jag kört Fitnessfighten i 10 dagar och idag skulle vi väga och mäta oss. Jag har gått ner 2 kg och 10 cm (!) i midjan. Helt galet. 2 kg till och jag är nöjd liksom :) I fredags tränade jag inte, fick bara inte till orken för var så himla trött pga för lite sömn. Tror det är vädret som spökat då vi gick från minusgrader till 20 plus på 2 dagar :o Samt att det är tillbaks till några få plusgrader och snöblandat regn igen. Jobbade ju också 4 dagar samt skolan så blev väldigt mycket. Iaf jag har syndat med lite choklad och ett glas med Cola totalt sen jag började med FF. Trodde jag skulle klara det helt men icke. Inget jag hänger läpp för då jag ändå fått bra resultat. 33% av FF är klart!

Älsklingen köpte nya Tomb Raider spelet till mig. Han är helt enkelt så jävla bäst.

Längtar som attans tills jag flyger till Sverige. Denna gånger kommer jag verkligen flyga med pyttelite kläder så man kan få med sig massa göddigt till Belgien.

Kram på er goingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar