måndag 25 mars 2013

Bättre

Har inte kunnat prata med syskonen på några dagar då det varit sjukdomar och busy life. Fick pratat med syrran igår och läget är oförändrat. Mamma är på bättringsväg och man ger henne medicin mot epilepsi. Idag hoppas vi får grönt ljus från magnetröntgen. Men fortfarande har vi inte fått en 100% diagnos. I lördags kom magsjukan till mammas avdelning så man har inte kunnat besöka. Stackars mamma som kräkts en massa.

Det är jävligt mycket som gått fel i mammas fall och vi kommer att anmäla Kungälvs sjukhus. Helt jävla ofattbart.

Jag kan ju villigt erkänna att förra veckan var ett psykiskt överfall. Inte bara detta med mamma utan jobbet, skolan, förlora mitt bankkort, smärtor i knät och låret och Fitnessfighten. Så i fredags palla jag inte mer utan sket i träningen efter jobbet och tog ut Mathias på restaurang där jag lyxa till det med kyckling tortillas indränkt i ost samt pommes med majonäs och 1 glas kriek och 1 glas cola samt att vi dela på en efterrätt med choklad, glass och grädde. I lördags träna jag men åt lite godis och igår blev det ingen träning då jag kände mig lite hängig med ont i halsen och snorig och världens huvudvärk. Åt godis på morgonen då vi var på bio med Mathias jobb.... Jag kan konstarera att även om man inte är hungrig eller sugen på något så äter man ändå... Man äter för att det är gott och ger ett känslomässigt stöd.

Denna veckan ska jag också jobba tisdag till fredag heltid för att täcka upp för min kollega samt att jag har ett prov på onsdag igen. Jag vet inte hur det kommer gå med träningen denna veckan men ska försöka. På söndag är sista dagen med FF :)

Kram på er goisisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar