fredag 21 december 2012

You make my hair messy and happy

Kl är strax innan 8 på morgonen så här på fredagen dan före dan före dopparedan. Jag har nog aldrig längtat hem så här mycket till julen men ja ja. Jag gör det bästa av det jag har här :) 

Fick ryggskott som heter duga i måndags och du jäklar i min låda sicken smärta. Jag har fortfarande ont och kan inte böja mig eller lyfta grejer och att sova går sådär men man överlever. Nu har jag verkligen fått känna på ett riktigt ryggskott och lider med mamma som hade det ganska ofta när vi växte upp :/

Fick reda på igår att jag måste punga ut med drygt 7000 kr för vattnet hemma i Sverige för min lägenhet. Kul att kommunen och föreningen fuckar upp så jag blir lidande... Nu hade jag en jäkla tur då jag fick en liten bonus från älskade Adecco som kommer täcka den kostnaden men samtidigt lite tråkigt att pengarna ska gå till sånt här. Men så här är livet jämt. Upp och ner ;)

Annars är jag glad för mitt extrajobb då det drar in lite pengar samt att man sysselsätter sig och det är alltid kul att jobba med människor och hjälpa dem.
Nu är jag ledig ifrån skolan i 2 veckor och det är himla skönt :) I slutet av januari så avslutas nivå 2 och för nivå 3 ska jag äntligen ha en annan lärare då jag också är klar med integrationsprogrammet.


Kram på er. Tänker på er en massa hemma i Svea
Så grönt och fint i parken :) Snön känns långt borta. Men kommer den så kommer den i januari kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar