onsdag 26 december 2012

Juldagen

Hejsan svejsan :)
Vi gjorde inte mycket igår... Bara kollade på serier och filmer hela dagen i soffan framför våra fina grymma teve. Dock fick jag ett ryck och städade badrummet. Jag mår typ psykiskt illa om jag inte gör något bra på hela dagen. Men det var mysigt att inte göra något... förutom att min rygg gör så jäkla ont om jag bara sitter still. Såg att någon stulit min cykelsadel samt stång som sadeln sitter på.. blir så jävla trött. Den var ju dock skit obekväm så tjuven kommer ju inte gilla det han stulit... Men massa merjobb att försöka hitta en stång och sadel som passar till cykeln. Blir till att åka spårvang ett tag. Vilket jag iofs gjort ett tag pga ryggen.
Idag har det varit full fart med att diska och städa köket, betalat räkningar, mailat till min hyresgäst samt föreningen ang räkningen för vattnet. Bläää. Samt scannat och skickat kontrakt till min agency och skickat grejer till min handledare på mitt integrationsprogram. Känns skönt att bara får checka av grejer från listan. Det är som dom säger, folk som skriver listor på saker som ska göras är mycket mer effektivare och får sakerna gjorda. Så sant!
Nu ska jag iväg in till centrum för att använda upp mitt presentkort som jag fick från Mathias föräldrar på Rituals.
Jag har även fått ett jättefint halsband från min älskling från Swarovski samt en fin vinterjacka som inte är lika tjock och poffig som min dunjacka. Det är ju ändå mellan 8-14 grader här mest hela tiden så ibland är dunjackan liiiite för varm.
Nu ska jag ut i solskenet och njuta. Kram på er :)

Otroligt fint och lyxigt halsband. Älskar det <3 Min älskling är så underbar och omtänksam
Jackan är sååå JAG :) Älskar rosetter tihi. Från Fokiwa som precis haft rea 50% på allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar