onsdag 12 december 2012

12.12.12

Man kommer alltid minnas att man levde under detta lite historiska datum, 12.12.12. Och pappas födelsedag <3

Så vad har man gjort idag? Gick upp vid 10 och kände mig lite krasslig. Såg att Mathias hade WhatsAppat mig nästan direkt när han kom till jobbet där han berätta att han hade jätteont i halsen. En kollega till honom hade haft ont i halsen dagen innan. När han kom hem efter jobbet så tittade vi i hans hals och ve och fy vad det såg ut. Vi gick till läkaren och fick reda på att "halsflussen" var streptokocker. Stackarn. Han fick väldigt stark antibiotika och smärtstillande. Så nu blir han hemma resten av veckan. Imorgon ska vi upp tidigt då bilen måste lämnas in på verkstaden för reparation efter kvinnan som övningskörde in i vår bil när den stod parkerad ><

Annars har jag storstädat så är så fint här igen. Har övervåningen och badrummet kvar men tar det imorgon. Skippade klassen idag då jag inte kände mig helt kry.

Annars? Jag är helt besatt av serien Revenge. Vi har precis sett klart säsong 1 som bestod av 23 avsnitt. Jisses vad jag avgudar denna serien... Emily and Jack sat in a tree ;)

Natti gott på er.
Kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar