fredag 2 november 2012

Good things will come my way

Det här med måndagsmål har helt ramlat bort då jag har noll tid med träning nu. Full fart med jobb och skola. Igår och idag är jag ledig (självklart utan betalning) så därför är jag hemma och myser. Mathias var hemma med mig igår och var underbart. Jag älskar han verkligen så otroligt mycket. Han är så jävla bra och grym! Idag jobbar han.

Jag hatar mitt jobb. Varför?
Jo för att jag vill ha/behöver ett jobb där jag trycker in 110% och får tillbaka iaf 80-90%. På mitt jobb så ger jag 110% och får tillbaka 2-3%. Det handlar så mycket om tur. Om att just när jag ringer så har denna Managern tid med mig i 10 min att svara på frågor om den medicinska utrustningen de använder på just hennes/hans avdelning. Så jag ringer i snitt 100 samtal om dagen och får mellan 2-6 intervjuer. Jävligt roligt. Not. Jag mår fan fysiskt illa när jag går hem då man aldrig kommer upp i de 7-8 som man helst ska ha varje dag. Det hade varit en sak om ens chef hade varit uppmuntrande och förstående men hon suger verkligen som ledare. Fixar aldrig någonting. Jag önskar jag var på det USA team istället. Eller att det svenska projektet hade startat.



I alla fall. Jag berätta ju om det halvtidsjobbet som kommit upp som jag sökt. Jag ska på intervju för det i nästa vecka :D Samt att jag sökte ett annat heltidsjobb som jag också ska på intervju på. Denna torsdagen som kommer så ska jag till Immigrationsverket igen och se om jag kan övertala dem att ge mig det där jäkla Belgiska ID. Jag har frågat min agency om de kanske kan skriva ett dokument där det står att jag har jobb till slutet av November. Immigrationen vill ju ha ett bevis på att jag har jobb i minst i 4 veckor. Än så länge har jag bara kommit upp i 2 veckor. Jag försökte avboka tiden med dem men icke. Så jaja kommer la gå dit helt i onödan. Men vi får se. Jag hoppas min agency kan fixa ett papper.
Intervjuerna har jag försökt boka in så jag kan gå på båda på torsdag. Båda fråga för onsdag så maila och fråga om torsdag. Hoppas det går. Då alla är på Holidays för Alla Helgona så får jag väl svar på måndag.

Nu ska jag käka frukost, städa och tvätta :D The never ending choirs!

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar