måndag 5 november 2012

Sitter på tåget på väg till jobbet. Försöker plugga men koncentrationen är sådär. Som tur är skiner solen så det känns lite bättre. Åh vad jag vill att den här dagens ska vara över.
Den började inte så bra då heller då mitt alarm inte sattes igång 6:45 utan jag vakna av mig själv vid 7:48. Mathias börjar 7:30. Så han flög ur sängen och svor åt mig.
Det verkar som vissa appar inte fungerar helt ok efter iOS uppdateringar. Alarmet har funkat bra i 2 år men efter senaste två uppdateringarna så har jag fått radera appen och installera igen för att få den att fungera igen.
Hoppas det blir en bra dag idag med jobb och examen. Jag ska inte tänka på det, bara ta en timme i taget och göra. Annars blir min klump i magen större. Har bara en dålig känsla liksom.
Jag älskar att Mathias märker direkt när jag inte mår så bra och börjar prata om grejer och klappa på mitt hår och rygg. Får mig genast att må bra :)
Hoppas min syster får sin iPhone 5 idag eller imorgon så vi kan börja WhatsAppa :D


Kramar Tessie

Location:Orolig känsla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar