tisdag 6 november 2012

Exam del 1/2 klart!

Ännu en dag när man sitter på tåget på väg till bläää-jobbet. Solen strålar och det är kallt. Så vackert ute när tåget glider förbi majsfält, ängar, fina gårdar och djur. Synd bara att fönstren alltid är så smutsiga :P




Igår sa Emanuel upp sig från jobbet. Han började samtidigt som mig. Han sa att han var trött på hur man blev behandlad på det här jobbet. Att man förväntas få in en massa intervjuer men samtidig får man ingen guidening eller utbildning. Och sen blir inte ens intervjuerna godkänd utan man måste ringa om för att man fick för lite verb? Jag försöker alltid pressa så gott det går men märker ju att dom blir irriterade. Iaf starkt av Emanuel att sluta. Jag sitter och tänker på mitt Belgiska ID, är som en OS-fackla i mörkret ;)

Igår hade jag mitt exam, att skriva och lyssna. Kändes som det gick bra förutom sista sidan då man skulle skriva egna meningar. Men jag sket i vilket för vet att jag blir godkänd. På onsdag är det den muntliga delen, får se hur den går ;)

Kramar Tessie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar