torsdag 22 november 2012

I mars...

Jaa RyanAir har av någon anledning bestämt sig för att Göteborg är en "vinterort" och då flyger dom inte dit från November till Mars. WHATAFAKK! Det innebär att ingen kan flyga hit till mig eller jag kan flyga hem billigt... Dock kan jag flyga till Oslo för samma pris men sen ta buss från flygplasten in till stationen och sen buss eller tåg från där så blir det ju ändå runt en tusenlapp mer tur och retur. SEGT, SJUKT SEGT! Jävla RyanAir (fast jag älskar dom för dom är så billiga).
I alla fall detta innebär att jag och Mathias inte kommer hem över jul :( Jag är jätteputt. Vi kikade på att flyga till Norge osv men då vi har sjukt kort tid på oss, 2 dagars semester så blir det bara stressigt och kostsamt för så lite tid. Jättetråkigt.
Har funderat på att hitta någon här i Belgien som ska köra hem till Sverige via hemsidan Xpats men det kommer ändå gå åt för mycket tid. Har kollat bussar och tåg men ja 20 timmar på resande fort är bara snark.
Så nu har jag tackat ja till att fira jul med Mathias föräldrar och vänner. Dom blev iofs hysteriskt tokglada så något gott iaf men jag kommer vara ledsen för detta ett tag.

Kramar,
Tessie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar