söndag 4 november 2012

Tankar som rusa och rastlöshet

Hejsan,

Alltså jag har sån ågren över att gå till jobbet imorgon. Ogillar verkligen resan dit och jobbet. Och jag måste be om att få gå 15 min tidigare (jag får skära ner på min lunchrast) för att hinna med tåget som går 17:05 så jag kommer lite tidigare till klassen då vi har skriftligt och "lyssna-på" exam imorgon. På onsdag är det muntligt. Och nästa måndag så börjar lvl 2. Ingen rast och ingen ro ;) Hoppas jobbet säger ok för dom har sagt uttryckligen att man inte får göra så.
Pluggat idag i ca 4 timmar. Jag kan inte allt men jag får nöja mig, bara jag går vidare till lvl 2. Har bara pluggat på mina svagheter som är hans/hennes/deras/vår/er osv. Ägande possessiva pronomen :P

Det har varit en lång och skön ledighet för mig. I fredags fick jag gjort en massa såsom att fixa upp garderobsdörrarna. Nu ska jag bara köpa ett par handtag till dem men än så läng har jag knutit snöre i hålen så jag kan lättare öppna dem :P Handtagen som kom med garderoben är så jävla B. Jag kastade dem redan när jag packade upp garderoben så var ett tag sen.
I lördags var vi en sväng på stan för jag vill klämma och känna på Samsung Galaxy Note 2 men dom har fortfarande inte fått in den på Fnac som är den enda butiken som har "riktiga" telefoner att få leka med. Alla andra har plastattrapper bakom glasdörrar. Jättekonstigt. Men jag har fått hålla i en modell av Note 2 och jag älskar storleken. Ligger skönt i handen. Note 1 tyckte jag var lite för fyrkantig och stor. Men jag har ingen brådska att köpa då jag inte har pengar men också för att min iPhone 4 funkar fint :D
Ja just det, i fredags fick jag min lön (man får varje vecka) och självklart saknades två dagar. Jag mailade agencyn direkt som svara att dom gjort fel på den administrativa sidan men att jag får dem med nästa veckas lön >< Jag som äntligen hade tänkt handla de svindyra sängkläderna från Zara Home för 950 kr. Men får bli slutet av denna veckan som kommer.

Antingen högst upp högra hörnet, eller vänstra. Eller vänstra nedre hörnet ;) Men lutar mest åt över högra hörnet.


Jag har sån oro och rastlöshet i kroppen. Pga jobbet, examen och intervjuerna på torsdag. Jag kan säga att på fredagskväll så kommer jag dra en djup suck av lättnad att veckan är över. Sen har jag ju funderat på hur jag ska göra efter jag haft intervju med agencyna. Då kommer dom vilja att man ska ha intervju med kunderna. Ska jag fejka sjukdom då? Blaah. Ingen ide att försöka tänka på allt utan bara ta ett djupt andetag och dyka in i det. Så fort jag känner att hjärnan börjar snurra för mycket så stänger jag av tankarna och säger till mig själv: "Allt ordnar sig alltid".

Ska försöka hitta en snygg ljusslinga nu när det vankas jul. Vill ha till vårt sovrum :) Så här vill jag ha det.. typ :)

Kram på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar