lördag 17 november 2012

Första inlägget från nya telen

Vi har precis kommit hem från bion efter att ha sett sista filmen i Twilight serien och den leverera. Dock är böckerna fortfarande mycket bättre än filmerna förutom Bella som jag tycker är sjukt störig med sina tankar i böckerna. Dom har verkligen lyckats så bra med vargarna i filmerna :)
Även om det är ett bra tag sen hon skrev böckerna och man läste dem (USA 2005) så hoppas man ändå innerst inne att hon ska skriva mer ;) Jag ska nog läsa om böckerna....
Jag har köpt en ny telefon. Det blev en vit Samsung Galaxy Note 2 som jag spanat på ett tag och läst en massa om. Många tycker mobilen är för stor men jah tycker den är helt perfekt. Jag har suttit och lekt med den i typ ett dygn och jag är helt kär :D Sicken fantastiskt nytänkande telefon. Jag köpte den utan abonnemang så runt 5000 SEK hamna den på här i Belgien så billigare än i Svea. Mathias betala en del lilla sötnosen. Egentligen hade jag tänkt vänta tills nya jobbet börja men Mathias har tjötat en hel del vill jag lova ;)
Mathias kolla upp en doktor åt mig igår som ligger gatan bredvid vår så halta dit igår. Läkaren klämde och drog och vred i mitt ben och konstatera att det antingen är menisken eller ledbandet. Då jag skada menisken i yngre dar på andra knät så vet jag hur det känns så jag är säker på att det inte är menisken utan snarare ett skadat ledband. Jag fick en remiss till röntgen så ska ringa på måndag och boka tid. Jag fick också Naprosyn utskrivet som fungerar grymt bra både mot knät och axeln :P
Nu ska jag leka vidare med min älskade tele och sen kolla på American Horror Stories S2 med hjärtat :)
Kram på er

1 kommentar:

  1. Hoppas det läker fort i ditt knä, Inge roligt att ha ont. Pöss gumman från mellie

    SvaraRadera